Page 8 of 8 FirstFirst ... 678
Results 71 to 76 of 76

Thread: Goede boeken voor helden en intellectuelen

Quote Originally Posted by Oi! View Post
    The Turner Diaries
    The Hunter

Geen idee of ze al waren gepost, misschien wel door mij,
    anders is het een Bump.
    Heb beide boeken thuis, aanraders.
    The Turner Diaries heb ik vorige week gelezen. Heb meermaals enthousiast zitten wezen op de bank Is The Hunter ook van Dr. Pierce?

Ben de laatste tijd sowieso veel aan het lezen geweest. Lijstje:

Wij zijn ons brein

Ik had 'm al grotendeels gelezen op m'n telefoon, maar heb 'm laatst alsnog gekocht. Het is geschreven door de jüdische Dick Swaab, sowieso in Nederland de bekendste neuroloog. Ondanks de stof, is het een erg luchtig geschreven boek, wat het makkelijk te begrijpen maakt. Nadeel is dat er erg kromme conclusies in het boek worden getrokken, wat passend is voor een jude. Zo stelt hij dat sporten slecht voor de gezondheid is, omdat er zoveel sportblessures voorkomen. Het zou beter zijn om te gaan schaken, of sudoku's in te vullen... Typische judenkronkel. Verder jammert hij zo nu en dan over z'n joodszijn, wat me erg irriteerde. Hij schrijft dat hij op een gegeven moment voor onderzoek naar Oostenrijk ging. Bleek een "nazi ziekenhuis" te zijn geweest. Zou hij erheen gaan om te laten zien dat 'ze' [lees; de jüdische ratten] er nog steeds zijn. Dat was de aansporing die hij kreeg van z'n vader. Enfin, afgezien van het judengejank en kromme juden conclusies, valt er genoeg waardevolle informatie uit het boekje te plukken.

Degeneratie; het einde van de evolutietheorie

Het boek is geschreven door een creationist, maar dat maakt het niet gelijk onwetenschappelijk. Je krijgt eerst de basis van genetica mee en hoe micro-evolutie (natuurlijke variatie/selectie) in mekaar steekt. Aan de hand daarvan, wijst hij macro-evolutie af en onderbouwt dat vrij redelijk. Het creationisme doe ik af als onzin, maar verder is het een hoogst interessant boek. Wel wat kromme vergelijkingen hier en daar, maar dat boeit verder niet. Het bracht mij in ieder geval aan het twijfelen over het bestaan van macro-evolutie.

Goden en mythen van Noord-Europa

Als je een beschrijving wilt van de verschillende Goden, maar niet eerst alle saga's en afzonderlijke mythen wilt doornemen, is dit een zekere aanrader. Het is vrij luchtig geschreven en verschillende schrijfwerken worden onderling vergeleken. Zo wordt niet alleen Snorri's werk aangehaald, maar ook die van Saxo, Adam van Bremen, Jan de Vries, Tacitus en nog wat namen die ik inmiddels ben vergeten. De cultus rondom de Godheden en de gebruiken die daarmee gepaard gaan, worden eveneens behandeld. Je krijgt een relatief breed beeld mee, wat vooral voor de absolute leek mooi is om mee te krijgen.

De jodenstaat

Dit zou je kunnen zien als hét Zionistische manifest. Je bent er in principe zo doorheen, maar er staan zeer opmerkelijke zaken in verwerkt. Natuurlijk een hoop opgehemel, hoe 'vindingrijk' het jüdische volk wel niet is en dat 'geen enkel volk' zo'n overproductie van een 'intellectuele middenstand' voortbrengt. De plannen die erin verwerkt zijn, zijn echter wel interessant. Het leuke is dat Herzl fel gekant was tegen assimilatie, omdat hij het zag als de vernietiging van het joodse volk. Zeg je dat tegenwoordig, ben je een duivelsche nazschie Ik ben nu ergens halverwege, maar je bent er zo doorheen.

1984

Die lees ik voor het slapen boven. Denk niet dat die enige uitleg behoeft en ik ben er nog niet ver genoeg in, ben pas bij hoofdstuk 3 ofzo.
    Last edited by Anti-Smiecht; 12-22-2013 at 08:08 PM. Reason: Boek vergeten
    The petty man hates whatever is superior to him, while the great man admires it. The petty man pities whatever is beneath him, while the great man scorns it, if it merits his scorn, or he helps it up.

~ Heinrich Himmler

Quote Originally Posted by Anti-Smiecht View Post
    The Turner Diaries heb ik vorige week gelezen. Heb meermaals enthousiast zitten wezen op de bank Is The Hunter ook van Dr. Pierce?
    Klopt.

Mijn laatste aanwinst.

Het meest interessante boekje dat ik de laatste tijd gelezen heb is:

Nuchter bekeken: de joden in Nederland;
    herinneringen, feiten, cijfers en uitspraken over de joden

-Hier nederladen-

Het is een erg verhelderend boekje, dat een beeld geeft van de situatie in Nederland in de periode voor WO2, vooral de jaren nadat Adolf Hitler in Duitsland aan de macht kwam en de neuswezens massaal met hun bijeen gezwendelde geld de benen namen uit het ontwaakte Duitsland.

Ik zie sterke parallellen met de multikul ellende van nu, echter is het nu veel extremer met in alle steden en kleinere steden vreemdrassigen, die o.l.v. een bovenlaag van joden en jodenknechten stelselmatig van allerlei speciale regelingen gebruik kunnen maken om hen welvarend en op politieke posities te krijgen.

De zielige dramatische vluchtverhalen die de joodse advocaten nu bij de "vluchtelingen" influisteren, vertelden ze voor de WO2 over zichzelf, wat ze uitbouwden tot het "holocaust" verhaal waar nu in feite het drammen van de multikul op gefundeerd is.

Zoals ik al aangaf: het boekje staat vol leerzame informatie over [de gedragingen van] "gods uitverkorenen" in de jaren voor WO2, zoals de totale joodse controle over het ANP en sexvergrijpen tegen blanke werkneemsters, feiten waarover wij geen letter in de geschiedenisboekjes lezen. Het is volledig begrijpelijk dat deze brutale en walgelijke wezens zonder noemenswaardige weerstand vanuit de Nederlandse bevolking werden afgevoerd naar interneringskampen. Ze gedroegen zich zoals de Marokkanen, Antillianen en andere getaande "cultuurverrijkers" zich nu gedragen maar hadden veel meer invloed.

Het mooiste stukje vond ik het volgende, het staat op pag 17:

Maar menige zelfbewuste Nederlandsche boer heeft den oosterschen parasiet hardhandig van zijn erf verjaagd.
    Last edited by Ketter; 05-02-2014 at 10:49 PM.
    Hij die tegen de leugenstroom in zwemt, komt bij de bron. Hij die met de leugenstroom meegaat, zal ten onder gaan in een zee van bedrog.

De sleutel tot ons vergeten erfgoed is recht onder onze snufferts

Exclamation

Ik doe wel weer eventjes mee.

-Invasion van Ian Stuart Donaldson.
    Geschreven tijdens zijn tijd in de gevangenis.

Nog wel te bestellen bij oa Rampage Records.

-The Art of Fighting without Fighting.
    Geoff Thompson

http://nsalternatief.wordpress.com/[/URL]
    http://frissekijk.info/
    notimeforsilence.wordpress.com/
    incogman.net/

It is no measure of health to be well-adjusted to a profoundly sick society"

De Heksenhamer/Malleus Maleficarum heb het nog niet in het Nederlands gevonden

Dit was het handboek dat werd geraadpleegd door "heksenjagers" voor de verbranding van duizenden "heksen". Het geeft je een inzicht hoe de denkwereld van Institorus Kramer (de auteur) eruit zag, wat hem bewogen heeft het boek te schrijven en hoe de vonnissen ten uitvoer werden gebracht. Een erg interessant onderwerp en een zwarte bladzijde uit onze geschiedenis,
    http://www.malleusmaleficarum.org/sh...leficarum-pdf/
    http://nsalternatief.wordpress.com/[/URL]
    http://frissekijk.info/
    notimeforsilence.wordpress.com/
    incogman.net/

It is no measure of health to be well-adjusted to a profoundly sick society"

Tags for this Thread